Sunday, January 25, 2009

Confirmed..

Confirmed?

Ye confirmed.. Kambing baka induk Boer aku ada dalam rumah mayat "khas untuk haiwan" Hospital Kajang.

Aku nak telefon menteri-menteri dan timbalan-timbalan menteri UMNO.

Aku nak ajak dorang nih semua (terutamanya yang ada telor besar keranjut telor menggeleber) untuk join aku tegakkan keadilan untuk kambing induk aku. KITA KASI GEGAR itu rumah!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Tapi berapa ramai yang berani?

Dengan Melayu sendiri berani la kot?

Kot?

Berani jolok jubur sendiri guna berus gigi colgate ye la kot.. EMMMMbbbbbeeeeeeeeekkk!

Botol kicap lagi berani sekarang ye?

Kampung aku semua botol kicap dah habis dieksprot ke tamil naidu chennai tapi kena reject sebab tak cukup hitam sangat..

Merlayu Berlayu menglayu apa cerita?

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Sampai hati kasi kambing induk aku keras.... memang tak de peri kemanusiaan langsung..

Memang la kambing induk aku tu dah menyusahkan orang ramai.. sondol sana sondol sini..

Tapi dia ada keluarga jugak serupa macam babi la jugak.. keluarga ramai semua kena tutuh dengan bapak sendiri.. dah nama pun haiwan kan kan kan?

Lain kali kalau kambing induk aku yang lain buat hal.. col je la aku 0104567709 biar aku je yang sembelih..

Masak kari boleh jugak makan ramai-ramai satu keluarga..

No comments: