Friday, February 20, 2009

Keris saya

Sebenarnya dah lama keris ini tersimpan di dalam almari baju aku.

Tetapi sejak kebelakangan ini aku sentiasa teringatkannya.

Dulu masa Hishamuddin (ala yang muka senyum macam pondan tu.. ala yang muka dia macam pelakon blue gay tu) cium keris fuyooo aku bangga gila.

Tetapi bila kena gertak dengan geng komunis dia terus takde telur terus mintak maaf.

MELAYU BANGSAT PONDAN LA KAU WOOI!

Aku kena lalui proses yang sama seperti yang telah diajar oleh arwah bapa aku.

Kena la perah limau perasap kemenyan dan baca la apa patut untuk keris pusaka ni.

Ye la.. kan..

Orang Melayu sekarang nih semua dah moden sampai bontot BABI KOMUNIS LANCAU pun dorang sanggup cium sebabkan nak kuasa.

Aku pun mengaku aku nih Melayu moden juga tapi aku tak lupa asal usul kejadian aku..

Aku tak lupa siapa musuh-musuh aku yang sebenar-benarnya..

Aku tak akan mengalah jika hak aku sebagai pribumi tercabar..

Aku tak nak mengaku ah plir atau kurap samy atau puki singh sebagai rakyat Malaysia jika Bahasa Melayu pun sepatah haram jadah tak faham.. cakap pun tunggang langgang macam BABI FUCK U KOMUNIS!

Aku wajib ingat pesan ayah aku..

JANGAN KAU LUPA SIAPA MUSUH KAU YANG SEBENAR-BENARNYA!

No comments: