Wednesday, October 15, 2008

Di mana dia anak kambing saya?

Hari ini selak aje surat khabar celaka PAS dah mula nak buat aku pening kepala nak muntah kerana kebodohan tahap kapten semut mayat.

Celaka PAS.

Ada ke dia kata orang Melayu berasal dari arkipelago Melayu ataupun dari Yunan ataupun dari India.

Bangsat punya Melayu.

Dalam IC dorang ni patut buang perkataan bangsa Melayu tapi letak AKU PAS.

Isi borang nanti kalau ruangan bangsa: AKU PAS

Kalau pegawai imigresen tanya apa bangsa: AKU PAS LA BODOH HANG BUTA KA TAK NAMPAK SERBAN/KOPIAH NI?

Kalau pelancong tanya apa bangsa: AKU PAS LA BODOH APA KAU PEDULI

Kalau bos tanya kenapa semalam tak datang kerja: PUKI MAK KO LA KAN AKU DAH KATA AKU PAS.

Punyalah busuk nak rampas kuasa sanggup perlekeh bangsa sendiri dan join babi sundal yang asyik nak menyundal aje.

Gila kuasa.

Celaka PAS.

Menyampah aku dengar ideologi korang ni semua.

Pergi mampooos lagi baik.

Celaka PAS.

Anak siamang ungka beruk ehhh tapi jangan amik title beruk.

Beruk khas untuk menantu Pak Lah sahaja.

CELAKA KO PAS.

CELAKA KO KHAIRY tengok apa jasa ko selama ni.. Melayu pun dah tak nak mengaku tuan tanah.

CELAKA PUNYA BERUK.

No comments: