Sunday, October 19, 2008

Sekor kambing dah jatuh dalam longkang

Aku dah bosan.............. dengan orang-orang tua.

Ye betul... Orang-orang tua.

Orang-orang tua la yang suka mulakan peperangan, pembunuhan, kezaliman dan macam-macam lagi perkara hodoh dan keji yang kadang-kadang tak masuk akal bangangnya.

Kat US of A ada dua ekor orang tua lahanat yang tangannya sedang berlumuran dengan darah manusia dari pelbagai negara, agama, bangsa dan jantina.

Ye... Bush dan Dick Cheney yang lahanat busuk mengalahkan taik kambing.

Dalam negara kita pula sekarang ini ada dua orang tua hotai tengah bergaduh.

Masing-masing nak tunjuk sapa lagi hensem.

Bodoh.

Sorang PM pailang amal ma'aruf nahi munkar dan sorang lagi mantan PM doktor.

Dua-dua orang tua dah tak tahu malu nak bergaduh di khalayak umum.

Dah lama dah gaduhnya tapi ini dah nak jadi tahap royal rumble.

Kenapa orang-orang tua suka benar bergaduh-gaduh ni?

Tak puas ke masa muda-muda dulu?

Dah terlalu hensem sangat ke?

Orang-orang muda pulak tengah usha (perhati) korang berdua ni.

Dalam hati orang-orang muda sekarang ni semua tak sabar-sabar nak jadi orang tua sebab boleh jadi hero hensem.

AKUDAHBOSAN!

Lancau punya orang-orang tua.

Tunjukkanlah budi pekerti yang baik untuk dijadikan contoh teladan yang baik untuk orang-orang muda macam aku ni.

Tapi aku suka mencarut mungkin disebabkan darah Minangkabau yang mengalir dalam badan aku ni.

Pulak-pulak ada pulak seorang ularmuck ore tua tak sedar diri kat Kelantan kata tuhan dia mencarut.

FUUULAAAAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAK APA LANCAU PANTEK seronok happy gilababi aku mendengarnya.

Ada juga orang tua PANTEK yang kata tuhannya mencarut.

Itu sebabnya aku suka ikut teladan orang tua ni sebab aku pun suka mencarut.

Tapi Tuhan aku ALLAH adalah Tuhan maha tersangat-sangat tiada bandinganNYA hensem yang tidak terperi kehensemanNYA .

Tuhan aku ALLAH yang maha sangat hensem confirm takkan mencarut sebab takde sapa boleh kalahkan DIA.

Tak kira la lawan kat mana-mana pun... dalam royal rumble ke kat afghanistan baluchistan ke.

Dan ye betul.

Tuhan aku ALLAH yang maha tersangat hensem tak akan mencarut.

Sebabnye?

tuhan atau tuhan-tuhan yang mencarut-carut ni adalah kerana tuhan atau tuhan-tuhan ini asyik kalah masa royal rumble itu sebab mencarut.

Bila tuhan atau tuhan-tuhan mereka ini asyik kalah lawan aje terus ada set skrip menyumpah mencarut maki hamun -- PUKIMAK KO PANTAT MAK KO PUKI MAK KO LANCAU LU LA BABI SUNDAL ANAK HARAM MAHA ZALIM FIRAUN SHIT FUCK U PIECE OF SHIT YO NIGGER BASTARDADO DICK CUNT COCKSUCKER YO BITCH DUMBFUCK MOTHAFUCKA CUNT LICKER DOG SHIT

Sama jugak la macam anak-anak buah ore tua kelate ni bila kalah atau di dalam keadaan terdesak asyik nak mencarut aje.

Tak caya pergi dengar ceramah dorang.

MACAM SIAL.

Orang tua ni pun sangat sayang dan suka PKR sebab mereka ini pun suka mencarut juga.

Nampak tak persamaannya?

Tuhan orang tua ni suka mencarut tu sebab orang tua ni suka sangat dengan orang-orang yang mencarut.

Tak ke hensem macam lancau gitu?

Tau tak per..


No comments: